Son Mühür/Hüseyin Demir Kadınlar Hentbol Süper Lig’inde büyük heyecan sona erdi. Birbirinden heyecanlı ve keyifli maçlar oynanırken kalite, rekabet arttı. 2026-2027 sezonunda Süper Lig’de zirveye çıkmak isteyen Göztepe Spor Kulübü, iç transferde hareketli günlerden geçiyor. Takımın uyumunu ve kimyasını korumak isteyen İzmir temsilcisi oyuncularını takımda tuttu. Aynı zamanda istikrar ve düzen için deneyimli başantrenör Hikmet Vurgun ile yola devam etme kararı aldı. Başkan Emre Artkıy’ın vizyoner görüşü ve yatırımları sayesinde Göztepe, hem erkeklerde hem kadınlar hentbolda çığır açtı. Çeyrek asırlık hentbol serüveninde önemli başarılara imza atan sarı-kırmızılılar eski günlerine dönmek istiyor. Salon ve tesisleşme alanında önemli adımlar atmak isteyen İzmir temsilcisinde bekleyiş devam ediyor. Başkan Mehmet Sepil ile Başkan Emre Artkıy’ın görüşmeleri devam ediyor. Göztepe Spor Kulübü Hentbol Şube sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, Göztepe Kadın Hentbol Takımı’nın yeni sezonda da başantrenör Hikmet Vurgun ile yola devam edeceği” ifadelerine yer verildi.
-
RESMİ İLANLAR GÜNDEM HABERLERİ SİYASET HABERLERİ EKONOMİ HABERLERİ SPOR HABERLERİ MAGAZİN HABERLERİ DÜNYA HABERLERİGENEL HABERLER ASAYİŞ HABERLERİ BİLİM VE TEKNOLOJİ HABERLERİ ÇEVRE HABERLERİ EĞİTİM HABERLERİ FLAŞ HABERLER KÜLTÜR VE SANAT HABERLERİÖTEKİ GÜNDEM HABERLERİ SAĞLIK HABERLERİ SİNEMA VE TELEVİZYON HABERLERİ YAŞAM HABERLERİ YEREL YÖNETİM HABERLERİ YEREL HABERLER İZMİR HABERLERİ




