Motokurye arkadaşını öldüren sanığın savunması pes dedirtti: "Beraber yemek yemiştik, keşke ben ölseydim!"
Motokurye arkadaşını öldüren sanığın savunması pes dedirtti: "Beraber yemek yemiştik, keşke ben ölseydim!"
İçeriği Görüntüle

Samsun’un Atakum ilçesi Atakent Mahallesi’nde dün akşam saatlerinde meydana gelen olayda, kıskançlık krizi kanlı bitti. Bir pastanede oturan Eren A. (21), kız arkadaşına baktığını öne sürdüğü Ö.A.’yı (25) bıçakladı.

İddiaya göre, Eren A., oturduğu pastanede yan masada bulunan Ö.A.’yı, kız arkadaşına baktığı gerekçesiyle dışarı çağırdı. İkili arasında çıkan tartışma kısa sürede büyüdü. Tartışma sırasında Eren A., belinden çıkardığı bıçakla Ö.A.’yı sağ kol bileğinden yaraladı.

Olayı gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı Ö.A., sağlık görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldı.

Saldırgan tutuklandı

Olayla ilgili çalışma başlatan Atakum İlçe Emniyet Müdürlüğü Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri, şüpheli Eren A.’yı kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan zanlı, bugün sevk edildiği adliyede çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Kaynak: DHA